Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

сряда, 27 април 2011 г.

Пикантни картофи



1,5 кг. пресни картофи - ДРЕБНИ (аз използвах стари,по-дребни)
1 к.ч. бира
1 к.ч. вино/или твърд алкохол (разполагах единствено с бяло вино)
1 к.ч. вода
1/3 пак.масло
1/2к.ч. олио
2 лъж. горчица
3л. соев сос
4-5 сч.скилидки чесън
щипка пресен нарязан розмарин
щипка черен пипер
щипка червен лют
самардала и копър

Дребните картофи се чистят лесно, като се разделят на 2-3 части и всяка част се сложи в тенджера + 2-3 лъжици сол, малка шепа вода, затваря се с капака и яко разтръскване на тенджерата за около 1 минута. Следва само миене - люспите са изпадали от тях.
Измитите картофи и всички други съставки - разбъркани се поставят в тава, захлупват се отгоре с друга - по-голяма, да покрие долната тава и се пече за около час във фурната. С фолио също може, просто моето фолио не може да ми покрие тавата.
Ако е със стари картофи, те се белят и режат на доста големи кубчета
При сервиране се поръсват с пресен магданоз или копър по желание.


Източникът на тези картофки отново е Pep-4o от любимият ми форум Гответе с мен. Надявам се да няма нищо против,че директно използвам нейната публикация. Отново хиляди благодарности Пепи за предоставените ни вкусотии!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...