Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

вторник, 25 октомври 2011 г.

Пица на клечка и страхотна награда



Днес няма да ви представям рецепта, а една лесна и оригинална идея за злояди деца. С голямо удоволствие синът ми се забавлява,докато оформяхме пиците и ги забучвахме на клечки.
Идеята ми е взаимствана от Кулинарни мисли и разни други неща , а използвах тестото на хот-дог - пица пай. Остана ми едно малко парче тесто и веднага се сетих за тези мини пици. Разточих го на кръг, намазах с доматен сок или каквото имате. Гарнирането е според наличностите вмомента. При нас кашкавал, пушено пилешко филе и риган. Навих на руло и с остър нож изрязох колелца дебели 1 пръст. Подредих в тава с пекарска хартия или просто я намазнете добре. Изпечете на 200 градуса до готовност и готовите пици може да забучите на клечки за зъби или парче клечка от дървено шишче.
Не успях да ги разкрася , колкото в оригиналната идея, но и така бяха много свежи и весели.


Тук е мястото да изкажа огромните си благодарности на Zi4e, която ме изненада толкова приятно с прекрасната й награда. Радвам се,че познавам толкова позитивен, отзивчив и мил човек като нея и с огромно удоволствие надниквам в блога й.
Благодаря ти,Зиче!

12 коментара:

  1. Ехей,Нинче,каква пица веселушка:)Страхотна идейка:)

    ОтговорИзтриване
  2. Нинче ама много хубавка беееее ..малееее ..супер идейка ни поднасяш.
    Ще ги спретна на внуците да се радват.:)
    Хубав и прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Нинче,екстра са ти пицките,не им търси косур!Много са сполучливи и обезателно ще са вкусни,мила!

    Сърдечен поздрав от мен и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. страхотни са Нина.много свежо и оригинално решение,особено като идейка за детски рожден ден
    благодаря ти
    лек и усмихнат ден

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятни са! Много готина идея! Страхотна идея за капризни деца :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Нинче заповядай при мен ,има награди за теб http://kitchen-miriams28.blogspot.com/p/blog-page_25.html

    ОтговорИзтриване
  7. Много забавно, това става и за коктейлни хапки! Супер!Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна идейка, особено за голяма група:-)Ще я използвам за някое от детските или не толкова детски тържества :-)
    Благодаря и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  9. Нина, чудесно изглежда тези мини пици на клечка - след като е пица, все е вкусно:).

    ОтговорИзтриване
  10. Здравей Нина! Щастлива съм, че идеята за пица на клечка ти допада! :))) Много добре е станала пицата!

    Весела седмица!
    Маги

    ОтговорИзтриване
  11. Ich bin sicher die Kinder(aber auch Erwachsene) werden sich ueber diese Rezept freuen:)

    ОтговорИзтриване
  12. Нинче, много свежа и сладурска идея са тези пици на клечка!:-)))
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...