Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

вторник, 1 май 2012 г.

Флора 2012 Бургас - един малък оазис



Всяка година в Бургас се организира международна изложба на цветя. И тази година не пропуснаха да ни зарадват с красиви цветя, пана и аранжировки. Обожавам да се разхождам из този красив оазис, да се любувам на сътвореното.


Могат да се видят битови аранжировки и идеи за градината. Много аксесоари, които допълнително създават настроение и уют.


Най-голяма радост доставя мостчето и басейнчето, в което децата се надпреварват да хвърлят монети.







Нечии детски ръчички са сътворили тези красиви картини от мъхове, треви, кори от дървета и други естествени материали. Много интересно и по детски пресъздадено.






Оригинално пресъздадени моливи и палитра с бои от цветя.




Интересни кактуси разнообразяваха изложбата. За първи път виждам толкова различни и интересни бодливковци.


И ако сте се уморили и зажаднели от дългата разходка из палатите, можете да се почерпите с дъхаво и ароматно кафе на колела.

5 коментара:

  1. Нинче, благодаря ти за тази цветна разходка! Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Нинка,много ми харесва това изложение и всяка година ми се иска да имам възможност да го посетя, но уви съм много далеч! Благодаря, че ме разходи из тези красоти :) Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно ,Нинка ! Красиви цветя и чудесни аранжировки за градини ! И аз преди месец ходих на изложба на цветя и все се каня да пусна публикация :) ,май след като ми напомни най после ще види бял свят :)) !
    Чао и благодаря за споделената красота ! Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни цветя! Благородни ти завиждам:)Благодаря ти, че ме разходи!

    ОтговорИзтриване
  5. Ехаа, каква красота! Скоро бях в Бургас, жалко, че не знаех за изложбата. Благодаря, че ни я сподели, Нинче :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...