Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

вторник, 1 ноември 2011 г.

Отново награда- предизвикателство

Получих тази прекрасна награда от любимата ми Зиче, която никога не забравя да оцени трудът ми и да ме удостои с внимание!
Благодаря ти, Зиче!



Същевременно с това ми отправя и огромно предизвикателство. Необходимо е да изпълня условията на наградата стъпка по стъпка. Първото вече го изпълних в аванс преди да съм публикувалаа правилата. А те са следните:

1. Благодари в своя пост за наградата и посочи линк на наградилия те.
2. Напиши 7 неща за себе си
3. Предай наградата нататък на (най-много!) 15 блога.
4. Информирай посочените от теб за наградата.

Най- трудна за изпълнение ми е 2 точка. Обикновено избягвам да говоря за себе си. Харесва ми хората сами да си изграждат мнението за мен. Но тук ще се постарая да изпълня точно условието.
И така:

1. Щастливо омъжена с един малък палавник на 2 годинки.
2. Обичам да прекарвам повечето време у дома с любимите си хора и да ги глезя.
3. Освен кулинарията, гоблените са ми втората страст. Релаксирам сред конците и с огромно удоволствие нижа бод след бод.
4. Много открит и директен човек, къде за добро- къде за лошо!
5. Обичам в домът ми да има много гости и приятели. За съжаление все по-малко са истинските такива.
6. Обичам да се разхождам край морето, дори и зимата. Зарежда ме с много емоции и енергия. Разтоварва ме, гледайки го само. Мечтая за круиз с кораб.
7. Обичам да пътувам из България. Използвам всяка възможност да видя нови и красиви места.

Е,справих се. Оказа се,че не било толкова страшно. По-трудното май наистина предстои. Тази награда е раздадена на доста блогъри и ще ми е трудно да проследя всички, на които все още не е дадена. Предварително се извинявам, ако съм пропуснала някого и съм дублирала друг.

Илиана
Мария
Катя
Хоби за свободното време ( за съжаление така и не научих името на тази дама, за което се извинявам)
Драго
Мариета
Елена
Йоли
Нели
Диди
Диана
Зори
Вили Конова
Бенита
Петя Славчева

Докато изписвах имената на всички наградени, същевременно с това успях и да ги уведомя. С това приключи изпълнението и на последното условие.

Беше ми изключително приятно да бъда част от наградените и оценени кулинарни блогъри, а също и с огромно удоволствие да наградя тези 15 човека. За съжаление има ограничение в броят им, а заслужилите са още доста.

12 коментара:

  1. Благодаря за вниманието Нинче!

    Успя да ме изненадаш доста приятно! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря много за отправеното предизвикателство :))) Можеш да ме наричаш Суха Мащерка ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти Нинка.Много си мила с мен.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря! И палавник си имащ :)) Да е здрав и щастлив! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Нинче, благодаря ти мила!

    ОтговорИзтриване
  6. НИНЧЕ ,ВИДЯ ЛИ КОЛКО ХУБАВО СИ СЕ СПРАВИЛА!
    Сега още повече те познаваме и разбрах че си имаш съкловище бабино..за което много се радвам.
    Много неща имаме с които си приличаме особено 4-та точка си е баш и за мене така...
    Целувам те и спокоен ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей, Нинче! Благодаря, че сподели прекрасната награда и с мен! Радвам се, че оценяваш това, което правя! По отговорите ти на предизвикателството съдя, че доста си приличаме :)
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Нинка,благодаря за наградата!Взимам си я с голямо удоволствие и с пожелание да се съхраниш такава каквато си!Да ти е жив и здрав сина и вие покрай него да сте все така щастливи!

    ОтговорИзтриване
  9. Нина, благодаря ти за вниманието!Беше ми интересно да науча повече за теб.Ще реагирам в моя блог през почивните дни, че временцето ми е ...ню-ню.
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  10. Нинка, благодаря за прекрасната награда! Беше ми много интересно да науча нещичко за теб!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Аз ви благодаря за милите думи,скъпи приятели! Всеки един от вас е заслужил тази награда и ще се радвам и аз да науча нещо за вас!

    ОтговорИзтриване
  12. Нинче,благодаря за всичко споделено!
    Пожелавам ти да ти се сбъдне мечтата за круиз!

    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...