Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

вторник, 16 юли 2013 г.

Бързо и лесно бисквитено руло с мармалад




Бях забравила за това лесно и бързо руло. От години отлежава рецептата из пожълтелите тефтери и тъй като все надничам към новите десерти, позабравих изпитаните стари. Много елементарно се приготвя и са ви нужни малко бисквити без дупки , някакъв домашен по- кисел мармалад и много малко масло. И докато гледате телевизия можете да го намажете. А на сутринта ще имате перфектното руло за кафе или за гости.  Аз използвам домашно приготвен мармалад от сини сливи. Предполагам, че ще е вкусно и с друг вид сладко, но само този ми е малко по- гъст и подходящ за рула и кифлички. 

Необходими са ви:
1 пакет бисквити без дупка ( успях да намеря такива на диабетичния щанд с овесени ядки, но рулото пак си стана идеално ,макар и твърди да са )
около 200 грама мармалад от сини сливи ( или какъвто ви се намира )
50 грама краве масло със стайна температура



Слепете с мармалад една по една всички бисквити на дълго руло. В началото е лесно да ги държите в ръцете, но после слагам рулото легнало.


След като залепите всички бисквити, намажете отвън цялото руло с мармалад и върху него намажете с размекнатото масло. Идеята е маслото да предпази мармалада от изсъхване.


 Сложете бисквитеното руло в подходяща чиния и го завийте с фолио за свежо съхранение.
Оставете една нощ в хладилника да омекнат бисквитите.
За по-красиво го поднесете разрязано по диагонал. Съхранявайте го завито в хладилника, а и изстудено е много по-вкусно.





6 коментара:

  1. Докато внукът беше ученик често ме караше за закуска да му правя такова руло. Наистина е стара рецепта, но спорен и вкусен десерт!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Нинче,идвам с кафето,режи едно колелце и на мен,страхотно рулце!Хубава сряда да ти е!

    ОтговорИзтриване
  3. Много обичам такова руло. Не съм правила от години, но добре ме подсещаш :)
    Аз го овалвам в смлени орехи.

    ОтговорИзтриване
  4. Илианка, добре че и ти ме подсети за орехите. Другия път ще овалям рулото в тях.
    Радвам се,че ви върнах към нещо старо позабравено,но вкусно.

    ОтговорИзтриване
  5. Знам го , знам това руло :)....една повредена фурна преди години , ни караше все такова да ядем :) ! Но пък вкусно и идеално за кефе !
    Нинка , имам няколко въпроса към теб и те чакам тук : http://buonafurcettaivana.blogspot.it/2013/07/blog-post_26.html за отговори !
    Хубаво лято !

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...