Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

петък, 9 март 2012 г.

Пилешки (агнешки) кебап в хартия



С наближаването на пролетта започна да ни се яде нещо зелено, по-леко и агнешко. Ева Тонева е сътворила такава вкусотия в хартия, че не можеш да останеш равнодушен. Нейния вариант си е направо великденски, а аз поради липса на агнешко, приготвих кебапа с пилешко. Нямах ни най-малка представа каква вкусотия би могла да се получи.
Авторката няма нужда от представяне- една емблематична личност в кулинарните блогове, която сътворява чудеса.

Ястието се приготвя лесно. Не отнема много време за предварителна подготовка, а резултата е божествен. Ще ви кажа аз как го приготвих, а оригиналната рецепта можете да я видите при Ева. Като цяло съм спазила рецептата, само замених вида на месото и мазнината.

И така.

Необходими са ви:
  • 500 гр. бяло пилешко месо
  • 1 голяма глава лук
  • 1-2 моркова според големината
  • 3-4 картофа
  • 1 домат
  • 100 гр. замразен или от консерва грах
  • 3-4 с.л. мазнина (аз използвах олио)
  • сол и черен пипер на вкус
  • магданоз
  • люта чушка по желание аз не сложих)
Месото се измива, почиства (ако има нужда) и се нарязва на кубчета.
Лукът се реже на дребно, морковите - на кръгчета, а картофите- на кубчета.
Домата се бели и почиства от семената, също се нарязва на ситно.
В тиган загрейте мазнината и запържете месотодо леко златисто. Добавете към него лука и задушете до прозрачност. Прибавят се картофите и морковите и те да се задушат 10-тина минути. Прибавете домата и граха, налейте малко водичка или бульон и оставете още 5 мин да се задуши ястието.



Накрая прибавете ситно нарязания магданоз.



От хартия за печене изрежете 4 листа с размери 35/35 см. Честно казано аз изрязах само 2 листа, тъй като сместа ми се видя малко, но порциите после ни бяха големички.
Ястието разделете по равно в хартиените квадрати като го разполагате по диагонала. Ако желаете сложете люта чушка.


Загънете двата диагонални края на хартията и хубаво усучете от всички страни. Може да разпределите кебапа и в средата и пак да сгънете на две. На мен по диагонал ми се видя по-лесно.





Поставете пакетите в тава. На дъното на тавата сложете една чаша вода. Печете ястието около 20 минути в предварително загрята на 220 градуса фурна.
Готовия кебап поднесете в хартията като предварително я разрежете отгоре.





















6 коментара:

  1. Супер кебап,Нинче!Великолепен ти се е получил,личи си!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудна рецепта ! Нинче ,много добре изглежда кебапа !
    Направо разкош ! Благодаря за рецептата ,страхотна е !
    Хубава вечер ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  3. Нинче, страхотен е кебапа! Идеална е рецептата за пролетта! Приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Нинче чуден кебап се е получил. То се вижда колко е апетитен от снимките.
    Хубава вечер и прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно изглежда кебапа!Много хубава идея ,ще пробвам!
    Благодаря ,че сподели!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Нинка, страхотен е станал кебапа ти, ще потърся такава хартия за печене, че имам само фолио. Поздравления за чудната рецепта!

    Маги :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...