Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Пастет от чушки и сирене


Много лесен и вкусен "пастет". Няма много продукти,не изисква специални обработки, а вкусът е божествен. Напомня ми на соц. времето, когато в училище за следобедна закуска ни мажеха филия с лютеница и сирене. С тази разлика, че това е от червен пипер, а не доматена салца.

Необходими продукти:
  • 5 кг червен пипер
  • 500 гр. краве сирене
  • 300 мл олио
  • сол на вкус

Начин на приготвяне:
Пипера се пече и обелва. Смила се с машинка за месо.
Олиото се загрява и в него се пуска една хапка хляб да се изпържи. Извадете хапката и добавете малко по малко горещото и препържено олио към пипера. Разбъркайте добре след всяко добавяне, докато се поеме добре цялото количество мазнина. Сиренето може да настържете, но аз го натрошавам с ръка. Обърквам добре, малко сол на вкус.
И това е!
Напълнете в малки бурканчета и стерилизирайте 20 минути.



6 коментара:

  1. Нинче,та това си е едно ядене-2-3 яйца да се изпържат в него и друго ви не трябва...и на филийка да се намаже,няма да откажа.
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. охааа Нинче напомни ми детството,когато чупихме края на хляба,мацвахме лютеничката,грабвахме парче сиренце и тичахме на улицата
    ех хубави времена бяха :))
    хубава вечер мила

    ОтговорИзтриване
  3. Верно бе,Нинче,как ми ги припомни тези филии с лютеница и серене,ах,колко ги обичах!
    А пастета ти е трепач,много ми допада,пък дъщеря ми направо го обожава!Довечера ще направя и аз,благодаря ти!

    Приятен петък!

    ОтговорИзтриване
  4. Нинче, взимам си едно бурканче!!! Толкова вкусно изглежда!

    ОтговорИзтриване
  5. Оооо, това изглежда като перфектна закуска/обяд/вечеря! Аз си забърквам лютеничка и сиренце и често често хапвам :)Класика!

    ОтговорИзтриване
  6. Това е супер пастет! Ето и още един; сваряват се зелени домати с малко вода, сол на вкус и щипка захар до промяна на цвета.Изцеждат се, пасират се и се добавят:пресован чесън,смлени орехи, копър, магданоз и ако желаете майонеза или сирене....Супер бърза закуска/обяд/ вечеря.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...